Obchodní podmínky


ZPŮSOBY PLATBY


Platba převodem - celkovou částku uhraďte na náš účet, poté bude zboží odesláno.
Osobní odběr - částku uhradíte při převzetí zboží na naší prodejně v Brně.

 

POŠTOVNÍ NÁKLADY


Platba převodem - Pošta (CZ) - 100 Kč
Platba převodem - Pošta (SK) - 180 Kč
Osobní odběr - Brno - 0 Kč

 

BANKOVNÍ SPOJENÍ

Pro Českou Republiku
Číslo účtu: 197251259/0600

Pro zahraničí
IBAN: CZ54 0600 0000 0001 9725 1259
BIC (SWIFT) kód: AGBACZPP

 

EXPEDIČNÍ LHŮTY

Objednávky na zboží, které je skladem, zasíláme obratem balíkem České pošty.
Zboží na objednávku dodáme v nejbližším možném termínu.

 

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

jako zákazník máte právo stornovat objednávku do 3 hodin od odeslání objednávky

 

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. v případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu

 

ZÁRUKA

na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

reklamované zboží posílejte na adresu:


Radan Mynář
Hradecká 1879 / 12
Brno
612 00

spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží

oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. v písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují

k reklamaci je nutné v případě zásilky na dobírku předložit kopii dokladu o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány

prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka

prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ode dne 25.5.2018 je třeba potvrdit, nebo odmítnout souhlas se zpracováním osobních údajů

 

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.