Platba převodem - celkovou částku uhraďte na náš účet, poté bude zboží odesláno.
Osobní odběr - částku uhradíte při převzetí zboží na naší prodejně v Brně.
Pro Českou Republiku
Číslo účtu: 197251259/0600
Pro zahraničí
IBAN: CZ54 0600 0000 0001 9725 1259
BIC (SWIFT) kód: AGBACZPP
Objednávky na zboží, které je skladem, zasíláme obratem balíkem České pošty.
Zboží na objednávku dodáme v nejbližším možném termínu.
jako zákazník máte právo stornovat objednávku do 3 hodin od odeslání objednávky
prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. v případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu
na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky
reklamované zboží posílejte na adresu:
Radan Mynář
Hradecká 1879 / 12
Brno
612 00
spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží
oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. v písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují
k reklamaci je nutné v případě zásilky na dobírku předložit kopii dokladu o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány
prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka
prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení
Ode dne 25.5.2018 je třeba potvrdit, nebo odmítnout souhlas se zpracováním osobních údajů.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je
Česká obchodní inspekce |
Ústřední inspektorát - oddělení ADR |
Štěpánská 15 |
120 00 Praha 2 |
Email: adr@coi.cz |
Web: adr.coi.cz |
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.